Subject: Taastuvenergia päritolutunnistused 2024a võrku müüdud energia eest
From: "Taavi Janno" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 12:52:34 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastame Teile Riigi Kinnisvara AS-i dokumendihaldussüsteemi kaudu dokumendi 
HAL-11/2025-27 Taastuvenergia päritolutunnistused 2024a võrku müüdud energia 
eest.

Juhul, kui dokument ei avane, siis palun andke sellest teada aadressile 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Lugupidamisega

Taavi Janno
energiateenuste ja toimepidevuse juht
Tel: +37253358391

tel 606 3400

[email-masked]

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn

 <http://www.rkas.ee> www.rkas.ee

 <http://www.rkas.ee/>

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad 
kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma 
saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil 
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva 
e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri 
oma arvutist.